GyIK

check

Milyen szolgáltatásokat nyújt a RabIT Solutions?

A RabIT Solutions egyedi szoftverfejlesztést, webalkalmazás fejlesztést, mobilalkalmazás fejlesztést, igény szerinti dedikált fejlesztőcsapat összeállítását, IT projektmenedzsmentet, IT auditot és konzultációt, szoftver minőségbiztosítást és tesztelést, projektfeltárást, UX/UI design és prototípuskészítést, valamint startup MVP fejlesztést kínál.

check

Hogyan kérhet árajánlatot megvalósítandó projekteire?

Árajánlatot a weboldalunk "Árajánlat kérése" oldalán található űrlap kitöltésével kérhet. Csapatunk 1 munkanapon belül felveszi Önnel a kapcsolatot. Tapasztalatból tudjuk, hogy milyen fontos lehet egy fejlesztési folyamat elkezdése egy cég életében, ezért különös figyelmet fordítunk arra, hogy a lehető leggyorsabban válaszoljunk, és segítsük Önt a lehető legjobb megoldás megtalálásában.

check

Milyen iparágakra szakosodtunk?

Számos iparágban dolgozunk, többek között a pénzügyi szektor, egészségügy, kis- és nagykereskedelem, digitális oktatás, logisztika és startupok világában is otthonosan mozgunk.

check

Milyen hosszú egy projekt lefutásának átlagos időtartama?

Az időtartam a feladat terjedelmétől és összetettségétől függ. A projekt hossza 2 hónaptól akár több évig is eltarthat, attól függően, hogy mennyire összetett és milyen speciális igények merülnek fel a megrendelő részéről. Például egy kisebb webes alkalmazás fejlesztése néhány hónap alatt megvalósítható, míg egy nagyobb, integrált rendszer kiépítése több évet is igénybe vehet. Folyamataink a következőkből állnak: kezdő fázis, fejlesztési sprintek, minőségbiztosítás és rendszeres bemutatók. Így tudjuk garantálni a határidőre történő munkavégzést, miközben rugalmasan alkalmazkodunk a megrendelő igényeihez is.

check

Igénybe vehető-e karbantartási- és támogatási szolgáltatás a projekt befejezése után is?

Igen, természetesen biztosítjuk a folyamatos karbantartást és támogatást a fejlesztési- és tesztelési időszak lezárulta utána is, hogy szoftvere naprakész és teljesen működőképes maradjon.

check

Tudunk-e segíteni egy meglévő projekt gondozásában?

Igen, át tudjuk venni a meglévő projekteket, ilyen esetben auditot készítünk és elvégezzük a szükséges fejlesztéseket és karbantartást.

check

Milyen technológiákat használunk?

Számos technológiában jártasak vagyunk, beleértve a Java-t, JavaScript-et, React-et, PHP-t, Angular-t és sok más egyebet. Garantáljuk, hogy modern, megbízható és skálázható megoldásokat szállítunk.

check

Hogyan biztosítjuk a szoftvereink minőségét?

Kiemelten kezeljük a folyamatos minőségbiztosítást, amely magában foglalja az új funkciók alapos tesztelését, a korábbi funkciók rendszeres újratesztelését, a szenior fejlesztők általi kódellenőrzést, valamint a személyes bemutatókat, ahol szívesen fogadjuk az ügyfelek visszajelzéseit.

check

Hol találhatóak az irodáink?

Irodáink Magyarországon belül Szegeden és Pécsett találhatóak. Magyarország, 6724 Szeged, Cserzy Mihály utca 30/B és Magyarország, 7623 Pécs, Tüzér utca 13.

check

Hogyan léphet kapcsolatba a RabIT Solutions-szal?

Kapcsolatba léphet velünk telefonon a +36 70 620 1660 (Magyarország) vagy a +1 424 253 0788 (Kalifornia) számon, illetve e-mailben az sales@rabit.hu címen.

check

Hogyan történik a kommunikáció a fejlesztés ideje alatt?

A kommunikáció folyamatos online megbeszélések, demok, e-mailek és projektmenedzsment eszközök (pl. Jira, Asana) használatával, valamint az ügyfél által preferált kommunikációs platformon (pl. Slack, WhatsApp) keresztül történik, így biztosítani tudjuk a teljes átláthatóságot.

check

Hogyan kezeljük a felmerülő változtatási igényeket a projekt megvalósítása során?

Az egyedi adaptív agilis módszertanunk lehetővé teszi, hogy a fejlesztés során rugalmasan reagáljunk a változásokra, így minden szakaszban zökkenőmentesen tudjuk kezelni azokat.

check

Meg lehet-e tekinteni korábbi projektjeinket, referenciáinkat?

Igen, büszkén mutatjuk be korábbi projektjeinket és eredményeinket a "Munkáink" fül alatt a weboldalon.

check

Hogyan védjük az ügyfél adatait és biztonságát?

Az ISO 27001 szabvány szerinti információbiztonsági irányítási rendszert alkalmazzuk, ami szigorú intézkedéseket von magával. Ez határozza meg az adatvédelmi irányelveink rendszeres felülvizsgálatát, a hozzáférés-szabályozás szigorú ellenőrzését, valamint a munkavállalók folyamatos képzését az előírások betartására. Emellett fejlett titkosítási technológiákat használunk az adatok védelmére mind a tárolás, mind az átvitel során, így biztosítva, hogy a szenzitív információk ne kerülhessenek illetéktelen kezekbe.